| orangebmw wrote: |
| xpa..nk masuk smua komponen2 turbo ni...pakai metal gasket...yg tu ja x tahan...yg n/a ni pun x tahan kat head gasket ja...yg lain smua ok...yg lain mmg no problem la...just tu ja...nak pakai rdiator fan yg besar sikit...pastu yg lain ok... |
| orangebmw wrote: |
| haa..mmg nak cari enjin atas lantai ja...jimat kos sikit |
| Ubartsanz wrote: | ||
|
| Ubartsanz wrote: | ||
|
| orangebmw wrote: | ||||
bro..kalau cari enjin lantai...piston dgn rod pun nk kena tukaq yg turbo ka?cadang2 tu nak tukaq head ja...kalau pakai wiring n/a ni pastu tukar ecu saja boleh ngam x? |
| orangebmw wrote: |
| head tu kena tukaq jugak la bart oii...dh kembang ni...slalu overheat...gasket dh x tahan...setahu saya la...head rb n/a dgn turbo lain sikit sebab coil turbo x leh masuk kat n/a...la ni nk bagi senang cerita kna pi cari h/cut turbo la...betui x mr.bimmerasta?x pun nk bg senang lg...nak mr.bimmerasta derma jantung m20 dia skali dgn piping yg bunyi syahdu tu...huhu...meleleh beb! |
| orangebmw wrote: |
| head tu kena tukaq jugak la bart oii...dh kembang ni...slalu overheat...gasket dh x tahan...setahu saya la...head rb n/a dgn turbo lain sikit sebab coil turbo x leh masuk kat n/a...la ni nk bagi senang cerita kna pi cari h/cut turbo la...betui x mr.bimmerasta?x pun nk bg senang lg...nak mr.bimmerasta derma jantung m20 dia skali dgn piping yg bunyi syahdu tu...huhu...meleleh beb! |
All times are GMT + 8 Hours